Jednoduše a rychle si vytvoříte účet, zvolíte požadovanou variantu. Obdržíte výzvu k platbě, kterou uhradíte a po přijetí úhrady je služba do 5 minut spuštěna.
Při prvním spuštění si nastavíte profily řešitelů, kteří pak zpracovávají hlášení. Dále si zvolíte okruhy problémů, které jsou relevantní k Vašemu podnikání.
Na doméně, zvolené při registraci, mají Vaši zaměstnanci a osoby možnost Vaší firmě podat hlášení. K hlášení jsou automaticky generovány notifikace, statistiky a zákonné lhůty.
Jste firma s 25 nebo více zaměstnanci, škola, samospráva nebo příspěvková organizace? Veřejní zadavatelé a další povinné osoby zákonem vyjmenované? Chcete si být jisti, že máte všechny požadavky zákona o ochraně oznamovatelů splněny? S naší aplikací ANO.
Systém je responzivní a tedy funkční na všech zařízeních. Splňuje i požadavky na přístupnost v souladu se Směrnicí EU o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací.
Do systému mají přístup pouze Vámi autorizovaní uživatelé a díky tomu zaručujeme Vaši úplnou kontrolu a naplnění požadavků legislativy. Veškerá data i komunikace je šifrována. Doufázové ověření pro administraci.
Vše běží v cloudu a není třeba žádné instalace ani složitého zásahu IT firmy. Aplikaci můžete vdechnout firemní identitu jako vlastní logo, barva, popis a zvolit si vlastní název subdomény.
• Systém je nastaven tak, aby odpovídal zákonům a v případě legislativních změn ho budeme automaticky upravovat tak, aby neustále splňoval veškeré požadavky. Nemusíte se tak o nic starat.
• Nikdo kromě příslušné osoby nevidí oznámení ani jejich řešení. Je jen na vás, koho tímto zmocníte.
• Oznamovatel může zůstat anonymní nebo svoji identitu zveřejnit a dostávat tak veškerá upozornění bez toho, abyste na to museli myslet.
Není třeba nosit v hlavě končící zákonné lhůty, systém vše hlídá a včas Vás upozorní.
• Systém je udělaný maximálně uživatelsky přívětivě tak, aby jej zvládl obsluhovat každý. Není potřeba žádné zdlouhavé školení.
• Vše je přehledně na jednom místě a na každou důležitou akci jste upozorněni ihned po přihlášení na hlavním panelu.
• Není třeba si značit lhůty, do kdy máte které podání v zákonné lhůtě dořešit. Na každou takovou událost Vám přijde v předstihu notifikační e-mail.
• Ke každému případu si můžete psát interní poznámky nebo přikládat soubory. Vše je opět dostupné jen řešiteli případu.
• Splňujeme maximální podmínky bezpečnosti - od kompletního šifrováním všech dat, šifrovanou komunikací až po možnost dvoufázového ověření řešitele.
• Působíme na poli programování a poskytování serverových služeb ( ve vlastním datacentru ) již více jak deset let a vše probíhá výhradně u nás. Žádná třetí osoba tak není do celého procesu nijak zainteresována.
• Osobní údaje zpracováváme plně v souladu s nařízením GDPR.
Jsme zde pro Vás a tak žádný dotaz z vaší strany nezůstane bez povšimnutí. Reagujeme v nejkratší možné době.
V případě technických problémů reagujeme v režimu 24/7/365.
Systém je snadné implementovat i na vaši firemní subdoménu. Vše je již automaticky připraveno a záznamy pro
Vaše IT najdete přímo v administraci.
V případě zájmu je možné aplikaci upravit dle vaší firemní identity.
• Spolupracujeme jak s advokáty, kteří se zaměřují na tuto problematiku, tak i s dalšími specialisty z různých oblastí práva. V případě zakoupení nejvyššího balíčku již máte základní právní pomoc v ceně.
• V případě složitějšího problému získáte zvýhodněnou cenu na řešení případu souvisejícího s podáním v našem whistleblowing systému.
1 řešitel
Oznamovací formulář
Příjem příloh
Hlídání lhůt
Notifikace
Interní komentáře
Přehledy
Dvoufázové ověření
Splňuje zákoné povinnosti
Obsah účtu ZÁKLAD
10 řešitelů
Omezení přístupů na IP
Statistiky
Informační podpora - PO-PÁ 8-16 hod
Vlastní DNS
Obsah účtu ZÁKLAD + STANDARD
Neomezeně řešitelů
Technická podpora
NONSTOP 24/7
Úprava vzhledu
Automatická telefonní linka
IČO: 29264782
Traťová 1, 61900 Brno
areál DOTEC